- ylläpitää ja aikaansaada kilpailuetua
- ylläpitää ja parantaa tuottoa
- lisätä tuotteen/palvelun houkuttelevuutta ja kohottaa sen myyntikatetta
- luoda, ylläpitää ja kehittää asiakassuhteita
- ylläpitää yhtenäisestä imagoa yrityksen kaikessa toiminnassa
Mitä on asiakaslähtöinen ajattelu?
Asiakaslähtöisessä ajattelussa asiakas nähdään yrityksen resurssiksi siinä missä henkilöstö, varallisuus, tuotteet ja yrityskulttuuri. Asiakkaiden tarpeet pyritään kartoittamaan mahdollisimman perusteellisesti.
Mitä ovat tuotesopeutus ja kilpailukeinot?
Kilpailukeinot ovat tuote, hinta, saatavuus, markkinointiviestintä ja henkilöstö. Tuotesopeutus tarkoittaa sitä että samasta tuotteesta tehdään eri versioita esim. lastenpyörät ja aikuistenpyörät.

www.sentleman.fi ja facebook ei muita nettikanavia. Kilpailijat Dressman ja Marks and Spencer.
Toimiala: miesten vaatteiden vähittäiskauppa. Iisalmi on sijainti myymälä Goodmanissa. Liikevaihto 58 000€ vuodessa. Sentleman on ajan hermolla toimiva nuorekkaiden aikuisten miesten vaateliikeketju, jonka toiminnan kulmakivenä on vahva palvelukonsepti. Asiakasryhmä on aikuiset miehet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti